Hrvatski favorit za Eurosong objavio spot
Baby Lasagna objavio spot za pjesmu s kojom će se predstaviti na Dori – Rim Tim Tagi Dim. S ciljem da iznenadi sve one koji mu svakodnevno pružaju podršku, odlučio je, netom prije polufinalne večeri u kojoj nastupa, izbaciti video spot koji je sniman na nekoliko različitih lokacija u Markovoj rodnoj Istri, čime je dodatno naglašena kontrastna tema pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbanu sredinu.
Radnja prati mladića okruženog lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, koji u potrazi za boljim životom odlazi u strani svijet, prenosi Index.hr.
“Ovo je do sada najveći spot moje karijere, a mislim da se to može i vidjeti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su sudjelovali u stvaranju spota – režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna suradnja s Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj cjelokupni tim i ja ponosi, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu, kao i mi. Volio bih se zahvaliti statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim suradnicima koji su mi omogućili da video spotom prenesem emocije”, rekao je Baby Lasagna.
Podsjećamo, Baby Lasagna jedan je od najvećih favorita ovogodišnje Dore.