• Mlada Hercegovka preko hobija postala poslodavac za 22 radnice
  • Mlada Hercegovka preko hobija postala poslodavac za 22 radnice

Mlada Hercegovka preko hobija postala poslodavac za 22 radnice

Modna dizajnerica Marija Perić iz Tomislavgrada priprema novu kolekciju ženskih torbi za proljeće/ljeto 2018. godine, izrađenih od kvalitetnog materijala, modernog dizajna i boja, prepoznatljivih pod imenom ‘Lovely bag’.

Modna priča Marije Perić i izrada modnih detalja za najzahtjevnije pripadnice ljepšeg spola počela je prije pet godina iz hobija, a sada ova modna kuća zapošljava 22 radnice koje svakodnevno, u velikoj ponudi torbi svjetski poznatih brandova, na tržište BiH i EU plasiraju i svoje dizajnirane proizvode.

U razgovoru za agenciju Fena, vlasnica i tvorac branda ‘Lovely bag’ Marija Perić se osvrnula na sami početak kad je završila studij menadžerstva te se zaposlila u računovodstvu jedne firme.

– Uz posao, željela sam raditi nešto novo, izazovnije i vezano uz modu, te sam iz hobija počela izrađivati torbice za sebe. Kada su te torbice poželjele i moje prijateljice, sinula mi je ideja kako bih se mogla okušati u dizajniranju torbica i za druge. Kroz narednih par mjeseci uradila sam nekoliko modela i odvažila se prezentirati ih na društvenim mrežama. Prve reakcije i komentari, osim što su bili brojni, bili su i jako pozitivni, iznad svih mojih očekivanja, te mogu reći kako je to bio vjetar u leđa za početak ovoga posla – kazala je Perić.

Nakon tog početničkog ohrabrenja, kako navodi Perić, registrirala je 2013. godine svoje preduzeće, zaposlila prvu radnicu, te je krenula s izradom naručenih torbi.

– Za probijanje na regionalno tržište i pozicioniranje na modnoj sceni uložila sam mnogo energije, truda, rada i odricanja. Prvih par godina isključivo sam sama pronalazila sredstva za doista velika ulaganja u marketing i još veća u opremanje proizvodnoga pogona – navela je Perić.

Konstantno je, kaže, radila na unapređenju proizvoda, kvalitete i širine ponude po pitanju raznovrsnosti modela i materijala. Kupci su, istaknula je Perić, prepoznali uloženi trud i iz godine u godinu reakcije su sve bolje, a broj zadovoljnih vlasnica ‘Lovely bags’ torbi je sve veći.

Po njenim riječima nakon nekoliko godina rada i ulaganja, i organi vlasti su prepoznali potencijal njene firme. Tako je dobila prve poticaje za razvoj, od Kantonalnog ministarstva privrede iz Livna 2016., a od Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, te UNDP-a BiH krajem prošle godine.

Govoreći o napretku i razvoju svoje firme Perić je kazala kako je posebno ponosna na to što firmi rade 22 žene, kao i na to što se njene torbe danas prodaju u četiri države regije (Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Srbija, Crna Gora), na 32 prodajna mjesta.

– Danas dizajniram torbice ovisno od inspiracije i raspoloženja, a budući da imam puno ideja svaki mjesec imamo nešto novo i posebno iz naše kreativne radionice na radost svih onih koji su zapravo ‘naši’ partneri u poslu – zaključila je Perić.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing