Najskuplji automobil uvezen u BiH plaćen više od  500 tisuća maraka

Najskuplji automobil uvezen u BiH plaćen više od 500 tisuća maraka

Kada su u pitanju najskuplji automobili, tijekom četiri mjeseca ove godine je najskuplji uvezen u BiH bio Porsche 911 GT3 RS koji je vlasnika koštao ukupno 511.118 KM računajući i dadžbine.

Tijekom četiri mjeseca ove godine u Bosnu i Hercegovinu je uvezeno gotovo 30.000 automobila vrijednosti oko 380 milijuna KM, pokazuju podaci Uprave za neizravno oporezivanje BiH (UNO BiH) koji su dostavljeni. Od 1. siječnja do 30. travnja ove godine uvezeno je 29.973 automobila, od kojih je 26.746 polovnih, a 3.227 novih. U odnosu na četiri mjeseca prošle godine uvezeno je gotovo 2.000 vozila više, točnije 1.995. Tada je uvezeno ukupno 27.798 automobila, pišu Nezavisne novine.

Ipak, u četiri mjeseca prošle godine je uvezeno više novih automobila nego u četiri mjeseca ove, ali znatno manje polovnih. Kada su u pitanju najskuplji automobili, tijekom četiri mjeseca ove godine je najskuplji uvezen u BiH bio Porsche 911 GT3 RS koji je vlasnika koštao ukupno 511.118 KM računajući i dadžbine.

Slijedi Mercedes Benz G klasa AMG G63 koji je koštao 459.438 KM računajući dažbine, pa Porsche 911 Turbo vrijednosti 446.540 KM. Dalje ide Mercedes AMG SL63 koji je vlasnika koštao 430.295 KM računajući dadžbine, a prvih pet najskupljih zatvara još jedan Porsche 911 GT3 RS koji je ukupno plaćen 415.422 KM.

Podaci UNO BiH pokazuju da je tijekom ove godine uvezeno 59 električnih automobila, dok je u istom periodu prošle godine uvezeno njih 67. Prvih pet najskupljih električnih automobila koji su uvezeni u BiH ove godine su marke Porsche. Najskuplji od njih je Porsche Taycan 4S koji je vlasnika koštao 222.351 KM.

Hibridnih vozila je uvezeno gotovo duplo više nego u četiri mjeseca prošle godine. Tako su ove godine u Bosnu i Hercegovinu došla 932 hibridna automobila, a od siječnja do travnja prošle godine njih 549. Od ukupnog iznosa od oko 380 milijuna KM, električni automobili uvezeni u BiH tijekom ove godine koštali su oko 3,3 miliijena KM, a hibridi 69,5 milijuna KM.

Pero Ćorić, predsjednik Gospodarske komore Republike Srpske, kazao je za Nezavisne kako na tržištu uglavnom prevladavaju polovni automobili. Prema trenutnim podacima, naše tržište još nije u stanju prihvatiti nove automobile, jer su cijene izuzetno visoke i zbog kupovne moći građani se odlučuju za polovne automobile. Drugi razlog je taj što Europska unija hoće da se riješi automobila s unutarnjim sagorijevanjem. Što se tiče ponude, mislim da je ona velika, ali još nije proradio zakon tržišta da dođe do smanjenja cijena. U kojem će se pravcu ići, to je teško predvidjeti, ali moje mišljenje je da neće doći do smanjenja cijena”, istaknuo je Ćorić.

 

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar