Projekt Veslačkog kluba “Rama” među odabranima za unapređenje turističkih smještajnih kapaciteta i usluga duž staza Via Dinarice

Projekt Veslačkog kluba “Rama” među odabranima za unapređenje turističkih smještajnih kapaciteta i usluga duž staza Via Dinarice

Veslački klub “Rama” našao se na listi odabranih projektnih prijedloga prema Javnom pozivu za unapređenje turističkih smještajnih kapaciteta i usluga duž staza i lokaliteta na Via Dinarici u Bosni i Hercegovini u okviru projekta „Održivi turizam za zeleni razvoj duž staza Via Dinarice u Bosni i Hercegovini“ (Via Dinarica III).

“Radi se o projektu nabavke splava za vožnju ramskim jezerom na solarni pogon, sve kako bi se smanjila emisija štetnih plinova i zagađenje Ramskog jezera. Razmišljali smo i o inkluziji, pa ćemo na splavu također postaviti table s informacijama o Ramskom jezeru na Brailleovom pismu “, kazali su iz Veslačkog kluba “Rama” za Ramski Vjesnik.

Projekt Via Dinarica je 5.12.2024. godine objavio Javni poziv za unapređenje turističkih smještajnih kapaciteta i usluga duž staza i lokaliteta na Via Dinarici u Bosni i Hercegovini.

Ovaj javni poziv sufinanciraju Talijanska agencija za razvojnu suradnju AICS i Federalno ministarstvo zaštite okoliša i turizma, a cilj mu je dodatno doprinijeti razvoju inicijative Via Dinarica.

Po zatvaranju Javnog poziva 13.1.2025. godine, zaprimljena su ukupno 32 projektna prijedloga, od toga dva (2) projektna prijedloga za Prioritetnu oblast 1: Poboljšanje smještajne infrastrukture duž staza i lokaliteta na Via Dinarici i trideset (30) projektnih prijedloga za Prioritetnu oblast 2: Poboljšanje raznovrsne i održive turističke ponude duž staza i lokaliteta na Via Dinarici. Nakon isteka roka za dostavljanje prijava, izvršeno je komisijsko ocjenjivanje svih prijava po osnovnim (eliminatornim) i dodatnim kriterijima Javnog poziva. Na osnovu izvršenog ocjenjivanja zaprimljenih prijava i verifikacijskih sastanaka s potencijalnim korisnicima, koji su ušli u uži izbor, sačinjena je konačna lista projektnih prijedloga odabranih za sufinanciranje.

Ovu listu je, kao završni korak u procesu odobravanja, odobrio Projektni odbor projekta Via Dinarica III.

Prioritetna oblast 1

Nijedan projektni prijedlog nije prešao bodovni prag potreban da bi bio odabran za sufinanciranje.

Prioritetna oblast 2

Ukupno osam (8) projektnih prijedloga odabrano je za sufinanciranje.

Br. Naziv podnositelja prijave Naziv projekta
1. Park prirode Fortica doo, Mostar FACE – Fortica attractions and circular economy
2. Mrkonjićka zanatska pivara Varcar, Mrkonjić Grad Razvoj zanatskog pivarstva u Mrkonjić Gradu
3. Poljoprivredno gazdinstvo Topić, Šipovo Prirodni krugovi: tradicija, okusi i održivo gazdinstvo
4. Visit Jablanica doo Kajak ture i lađe na solarni pogon- Održivi turizam na Via Dinarici
5. Veslački klub Rama, Prozor-Rama Rama Lake E-Raft Tour
6. Planinarsko društvo Plasa, Jablanica Avanturističko edukativni park za djecu Mali istraživači
7. Klub adrenalinskih sportova 4 sezone, Jablanica Stairway to green haven
8. Turistička organizacija Ribnik Sana Green Trail

 

Budući da je objavljinim Javnim pozivom planirano sufinanciranje najmanje 25 najbolje rangiranih projektnih prijedloga, a da je 8 projektnih prijedloga uvršteno na konačnu listu projektnih prijedloga odabranih za sufinanciranje, UNDP će u narednom periodu, uz prethodno odobrenje Projektnog odbora, ponovno objaviti javni poziv u okviru raspoloživih sredstava.

Projekt Via Dinarica, implementira i sufinancira Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH), uz financijsku podršku uz financijsku potporu Talijanske agencije za razvojnu suradnju (AICS) / Talijanskog Ministarstva vanjskih poslova i međunarodne suradnje (MAECI). Također, projekt se provodi u suradnji s domaćim partnerima – Ministarstvom vanjske trgovine i ekonomskih odnosa Bosne i Hercegovine, Federalnim ministarstvom okoliša i turizma, Ministarstvom trgovine i turizma Republike Srpske, lokalnim vlastima, nevladinim i privatnim sektorom aktivnim u turizmu.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing