• AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu
  • AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu

AMER KOBAŠLIJA: Zašto volim slikati mističnu Ramu

Nedavno smo objavili o američko i bosansko-hercegovačkom  slikaru Ameru Kobašliji,  koji je sasvim slučajno posjetio Ramu i počeo slikati njezine krajolike. Njegove slike odmah su privukle pozornost u umjetničkim i drugim krugovima. Ta mistična ljepota je privukla i ovog umjetnika koji joj nije mogao odoljeti.

Bosanskohercegovačko-američki slikar Amer Kobašlija u posjetu Rami

Ostalo je zanimljivo pitanje: Zašto baš Rama?

“Meni je mnogo toga vezano za Ramu interesantno. Pored mistične ljepote tog prostora, tu je i puno nečeg ispod mirne vode — naslage istorije i memorija, bola, tuge, ljudskih sudbina… Pa ti duhovi izrone kad se voda povuče s vremena na vrijeme —duhovi prošlosti koji polariziraju i ova naša, ionako odveć turbulentna vremena. Kao da jučer nikad nije prošlo. Privlači me i liminalnost tih prostora — kažu Ramljani da nisu ni u Bosni ni u Hercegovini, već u nekom među-prostoru, tom “i” kao kod Bosna i Hercegovina. Kao imigrant, ove tri decenije sam ni tu ni tamo, uvijek negdje između, nikad na čvrstom tlu. Sjećanja i liminalnost su neki od povoda što mi kvrčkaju u glavi dok ovo radim. Nemam konkretnog odgovora zašto, vjerovatno to i nije tako bitno, jer intuicija te vodi. Zalutao sam inicijalno u Ramu, ali vjerujem da se sve dešava sa razlogom. Znakovi pored puta — samo je pitanje da li obraćamo pažnju”, kazao je Kobašlija.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing