ČOVIĆ REKAO, GILJA POTPISAO: Uz račun za struju uskoro jedna marka više za televiziju

ČOVIĆ REKAO, GILJA POTPISAO: Uz račun za struju uskoro jedna marka više za televiziju

Premda se činilo da će to ostati na razini dosjetke jedna marka za Televiziju Herceg-Bosne ide ka svojoj realizaciji te će stanovnike uskoro na šalteru pitati hoće li platiti marku više.

“Mi smo potpisali sporazum s JP Elektroprivreda HZ-HB iz razloga da bi oni mogli uz svoj račun staviti 1 KM kao izdvojenu stavku na svom računu koja naravno ne ulazi u prihod Elektroprivrede i koja nije oporeziva i koja je ustvari dobrovoljni prilog koji će moći, ukoliko žele, svi korisnici platiti na izdvojeni račun i to bi kasnije došlo nama. Na taj način želimo uključiti naše šire gledateljstvo u ono što mi radimo. Održavati mehanizam jedne javne radiotelevizije, a mi imamo 19 televizijskih odađiljača, 21 radijski, oko 50 zaposlenih, radimo mjesečno 120 emisija koje možda naši gledatelji primjete, a možda i ne. To je jedan silni mehanizam koji treba održavati”, kazala je ravnateljica TV Herceg-Bosne, Slavica Karačić, povodom druge godišnjice rada te medijske kuće.

Podsjetimo, predsjednik HDZ-a i HNS-a, Dragan Čović, prilikom zadnjeg zasjedanja HNS-a pozvao je da se izdvaja marka za televiziju.

“Jedna marka za hrvatsku obitelj ne znači puno, ali znači razvoju Televizije Herceg-Bosna”, rekao je Čović. Naglašava kako je dobio mnoštvo prijedloga s terena kako financijski ojačati RTV HB kroz kvalitetnu suradnju s Elektroprivredom HZ-HB te kako se nada da je moguće osigurati jednu marku od svakog potrošača za RTV HB od 1. srpnja.

Komentar:  I bi kako je Čović rekao. Marinko GIlja ispred EP HZ-HB je potpisao, a narod, iz čijeg se džepa traži još jedna marka, na šalteru će reći svoje. Kako čujemo, bila je dvojba hoće li se marka oporezivati ili ne. No, ne i neka moralna, je li sramota od naroda pitati marku za bilo što, osobito medije, čije je pitanje sustavno moralo biti riješeno prije 20 godina.

Izvor: hercegovina.info

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing