Danci se smjestili u našu plodnu dolinu i krenuli u veliki posao

Danci se smjestili u našu plodnu dolinu i krenuli u veliki posao

Riječ je o jedinstvenom i pionirskom konceptu, temeljenom na suradnji s hrvatskim proizvođačima najkvalitetnijih hrvatskih prehrambenih i akloholnih proizvoda, radi plasmana diljem svijeta. 

Golden Valley brand nosit će u prvom redu proizvodi koji potječu s imanja i iz proizvodnje poljoprivrednika Požeške kotline, jedne od najplodnijih regija jugozapadne Europe, koja je kroz povijest bila stjecište bogate proizvodnje hrane i vina. 

 
No, ovom izvozno orjentiranom projektu, kojemu u prilog govori i činjenica o nedavnom izvozu prvih 11 tisuća boca vina iz Požeške kotline u Dansku pod brandom Golden Valley, mogu se pridružiti svi hrvatski proizvođači koji traže plasman za svoje proizvode na domaćem i inozemnom tržištu, a prihvaćaju uvjete poslovanja ovog koncepta. 
 

Potrebni uvjeti

Uvjeti za pristupanje konceptu Golden Valley prije svega odnose se na zadovoljavanje visoke razine kvalitete, strogih sanitarnih uvjeta proizvodnje, ekoloških kriterija te hrvatske autohtonosti kako bi mogli nositi oznaku brandaGolden Valley, te se pojaviti u Golden Valley maloprodajnoj mreži, zastupstvima i agenturama za plasman i prodaju. 

Za početak u zemljama Europske Unije, a zatim diljem svijeta. 

Sustav Golden Valley se sastoji iz dva temeljna dijela koje čine na jednoj strani proizvođači koji putem ovog koncepta nude svoje proizvode na domaćem i stranom tržištu pod definiranim brandom, te na drugoj strani poslovno – pravna infrastruktura koja je definirana kroz dansko – hrvatsku tvrtku CoCro, sa sjedištima u Zagrebu i Kopenhagenu, te već sada s više desetaka suradnika/sales managera koji predvođeni vlasnikom projekta Krunom Kaićemrade na širenju sustava te plasmanu proizvoda branda Zlatna dolina, prvo u Skandinaviji, a zatim i diljem svijeta. 
 

Pripremljena kompletna infrastruktura za izvoz

Pristupanje proizvođača i proizvoda brandu Golden Valley, odnosno istoimenom projektu, donosi cjelokupnu infrastrukturu, know how, tržišnu promociju, siguran otkup, plasman i ono što je najvažnije prodaju izvan gradnica Hrvatske. 

Svaki poljoprivrednik koji proizvodi proizvode zanimljive i tržištno isplative za plasman pod brandom Golden Valley dobit će mogućnost kroz sustav riješiti se brige za tržišni uspjeh svog proizvoda, plasmana, naplate potraživanja, osiguravanja potrebnih izvoznih dozvola, transporta jer će navedene poslove za njega u cijelosti odrađivati dansko – hrvatski sustav kojemu se pridružio. 

Sustav također osigurava promociju, edukaciju, povezivanje proizvođača istih proizvoda radi međusobne razmjene iskustava i unapređenja proizvodnje. 
 

Veliki planovi

Plan je osnivača Golden Valley projekta diljem Europske Unije, za početak, a zatim i po svim kontinentima, otvoriti maloprodajne prostore u kojima će se nuditi hrvatski izvorni proizvodi visoke kvalitete: od vina, rakija, likera, suhomesnatih proizvoda, prerađevina od voća i povrća – pod brandom Golden Valley

danas.hr

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing