Goran Opsenica i Nevenko Herceg gurali Anu Vidačak, nije im prošlo

Goran Opsenica i Nevenko Herceg gurali Anu Vidačak, nije im prošlo

Obezglavljeni ZZO HNŽ, jučer je trebao dobiti ravnateljicu, no u zadnji tren se omakla, piše hercegovina.info.

Prijateljica Rade Bošnjaka, v.d. ravnateljica ZZO-a HNŽ-a Ana Vidačak, umalo je imenovana za ravnateljicu ZZO-a HNŽ na razdoblje od četiri godine, saznaje Hercegovina.info iz dobro upućenih izvora u Zavodu.

Vidačak su pokušali progurati županijski premijer Nevenko Herceg, te resorni ministar Goran Opsenica, tvrdeći da je ona najbolji kandidat, te ima potporu stranke. Kako nisu baš uvjerili ostale ministre sjednica je prekinuta. 

Zanimljivo, materijale o imenovanju Vidačak, ministar koji šuti o aferi Peti kat, podijelio je tek među zadnjima na sjednici, a za njezino imenovanje je lobirao po hodnicima

“Pitanje je čime ga ‘savjetnik’ drži u šahu i zašto ovo mora raditi”, pita se naš izvor iz Zavoda.  Informacija o propalom imenovanju otišla je već i do Zagreba, koji pomno prati dešavanja u ZZO-u, a u kontekstu afere Peti kat. 

Iz ZZO-a kažu još da savjetnik Bošnjak ne dolazi na posao, te na sve strane, pritisnut istragom i našim člancima lobira za imenovanje Ane Vidačak, što bi značilo zadržavanje kontrole u Zavodu kojim je godinama upravljao.

Međutim, kriminalne radnje u Zavodu su potpuno neupitne, dokazane i audio i drugom dokumentacijom koju ćemo narednih dana objaviti. Rade Bošnjak na Petom katu Vitalisa novcima ZZO-a ulagao je u privatne tvrtke Infoherc i Triples.

Vladu HNŽ-a i ministra Opsenicu 17. veljače smo pitali dokle je došao natječaj za izbor novog ravnatelja ZZO HNŽ, kako komentiraju aferu Peti kat, vrši li na njih pritisak Rade Bošnjak. Naravno, mjesec dana od upita nisu odgovorili. Nakon jučerašnje sjednice jasno je i zašto. 

Inače, u normalnim, razvijenim zemljama kojima težimo, ministar zdravstva i premijer prvi su morali reagirati nakon izbijanja ove afere. Oni to naravno nisu učinili, budući da je odsutnost odgovornosti prema građanima i javnosti njihova utabana praksa. S javnošću dijele fotošopirane fotografije uz nebitne informacije i događanja, dok najbitnije skrivaju.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing