Porasla prodaja prezervativa u zemljama gdje se popuštaju epidemiološke mjere

Porasla prodaja prezervativa u zemljama gdje se popuštaju epidemiološke mjere

Proizvođač Durexa Reckitt izvijestio je o kontinuiranom rastu prodaje svoje marke prezervativa početkom ove godine i očekuje da će se taj rast nastaviti kako sve više zemalja smanjuje ograničenja zaključavanja koja su bila na snazi zbog pandemije.

Kako prenosi BBC, prodaja kondoma porasla je u zemljama poput Kine, gdje su olabavili mjere, a Reckitt je izvijestio o “dvocifrenom” postotnom povećanju prodaje Durexa u prvom kvartalu 2021. godine u odnosu na godinu dana ranije.

“Međutim, potražnja za zdravstvenim proizvodima općenito je opala jer se manje kupaca opskrbljuje lijekovima za prehladu i gripu”, kažu iz Reckitta.

Na početku pandemije prošle godine su iz ove kompanije rekli da su ljudi imali manje seksualnih odnosa zbog krize u vezi s koronavirusom, dijelom i zbog, kako su rekli, “manifestacije anksioznosti”

Suprotno tome, kompanija je rekla da je prodaja Durexa skočila kada su pravila o socijalnom udaljavanju bila ublažena tokom ljeta prošle godine.

Izvršni direktor kompanije Laxman Narasimhan rekao je da će nastaviti pratiti promjene u ponašanju potrošača i potražnji za različitim proizvodima u različitim fazama pandemije.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing