• Predstavljena nova, nikad zgodnija Škoda Fabia
  • Predstavljena nova, nikad zgodnija Škoda Fabia
  • Predstavljena nova, nikad zgodnija Škoda Fabia

Predstavljena nova, nikad zgodnija Škoda Fabia

Škoda je u DOX Centru za suvremenu umjetnost u Pragu konačno razotkrila detalje oko nove generacije Fabije, koja se na europsko tržište vraća uz neke nove adute. Četvrta generacija Fabije dijeli osnovu s VW Polom postavljajući se na platformu MQB A0, a to znači da će uz provjerenu mehaniku dobiti i moderno uređenje interijera te bogatu opremu, ali uz nešto pristojniju cijenu.

Start je na oko 14.000 eura za osnovnu izvedbu, a to s obzirom na trendove i nije toliko loše. Estetski se model oslanja na prethodnu generaciju preuzimajući stilske vrijednosti ostalih kućnih noviteta. Pritom je primjetan rast dimenzija, a posebno porast dužine od 11 cm. Fabia dobiva i nove detalje poput ručica vrata koje oblikom prate formu češke zastave.
Posebno veseli poboljšana aerodinamika s koeficijentom otpora zraka od 0.28, što je trenutno najbolje u segmentu. Poboljšanom aerodinamikom i strujnim oblikovanjem minimizirana je i buka vjetra, a to će svakako utjecati na ugođaj vožnje. Estetski se nudi niz mogućnosti individualizacije, a dovoljno je reći da ponuda kotača kreće od 14 i ide do 18 cola.
https://twitter.com/skodaautonews?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1389641121232420869%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.bljesak.info%2Fautomoto%2Fflash%2FPredstavljena-nova-nikad-zgodnija-Skoda-Fabia%2F346699
Očekivano, u ponudi su tri motora, naravno – benzinska
Ponuda kreće 1.0 atmosfercima sa 65 i 80 KS u kombinaciji pet-stupanjskog ručnog mjenjača. S boljim paketima opreme računajte na dodatak turbine, a to znači dvije izvedbe, s 95 i 110 KS. Konačno, najekskluzivnija Fabia ima 1.5 TSI sa 150 KS u kombinaciji DSG mjenjača, a nudit će se i u okviru izvedbe Monte Carlo. Po pitanju performansi Fabia nudi dva lica.
Primjera radi, najslabijoj izvedbi do 100 km/h treba 15.1 sekunda, dok top izvedba stotku uhvati za 7.9 sekundi. Potrošnja pak, ovisno o motoru, oscilira u manjem rasponu, od 5.1 do 5.6 l/100 km. U pogledu tehnologije ne treba očekivati kompromise. Škoda će ponuditi sve kao što to nudi Volkswagen na Polu. Vozača paze brojni sustavi asistencije, dok u kabini standard čini 6.8-inčni zaslon. Opcijski se nudi veći 9.2-inčni zaslon, kao i digitalni kokpit od 10.25 inča.
https://twitter.com/AutoExpress?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1389667005024845830%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.bljesak.info%2Fautomoto%2Fflash%2FPredstavljena-nova-nikad-zgodnija-Skoda-Fabia%2F346699
Kad auto raste toliko u dužinu i 48 mm u širinu jasno je da će ponuda prostora biti osjetno bolja. Osim više komfora vlasnik može računati i na 50 litara veći prtljažnik, kao i na brojna Simply Clever rješenja. Sve u svemu, Škoda Fabia je u novom izdanju u potpunosti ispunila očekivanja, a jedino pitanje je hoće li i reakcija tržišta biti odgovarajuća.
Oznake

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar