VEČERNJAKOV PEČAT: Osobe godine nobelovci iz Bosne i Hercegovine

VEČERNJAKOV PEČAT: Osobe godine nobelovci iz Bosne i Hercegovine

OSOBA GODINE U BIH JE 12 ČLANOVA SVJETSKOG PROGRAMA ZA HRANU UN-A, A KOJI SU RODOM IZ BOSNE I HECRCEGOVINE. SVJETSKI PROGRAM ZA HRANU JE PROŠLE GODINE DOBIO NOBELOVU NAGRADU ZA MIR.

Organizacija pomaže više od 100 milijuna ljudi u 88 ratom, siromaštvom i glađu pogođenih država. Denis Ćorić iz Mostara, Aida Filipović iz Sarajeva, Zlatan Milišić iz Sarajeva, Dragica Pajević Alp iz Banje Luke, Dragan Močević iz Mostara, Davorka Garagić iz Tuzle, Snježana Leovac iz Sarajeva, Alen Hodžić iz Cazina, Nataša Nadaždin iz Mostara, Mirjana Kavelj iz Sarajeva, Asja Hadžihasanović iz Sarajeva i Marija Vučina iz Stoca učinili su BiH ponosnom i zasluženo su ponijeli titulu Osobe godine u BiH.

Priznanje uime svih laureata primio je Denis Ćorić

“Jako sam iznenađen i ponosan, hvala velika svima od nas 12 koji smo dobili ovo prestižno priznanje kao dio Svjetskog programa za hranu UN-a. Poslije Nobelove nagrade za mir, ovo je najcjenjenija nagrada koju smo mogli dobiti za svoj rad. Ja radim u Siriji i idućeg tjedna idem nastaviti svoj rad pomažući gladnima, siromašnima i napaćenima, zajedno sa svojim kolegama iz BiH i čitavog svijeta”, kazao je Ćorić u pobjedničkom govoru. Zatim su se javljali iz država u kojima djeluju, većina njih iz Italije, a Zlatan Milišić se pak javio iz Tanzanije, Alen Hodžić iz Jemena. U svom govoru sjetili su se i onih koji nisu više tu.

“Čast mi je biti u istoj kategoriji s tako izuzetnim ljudima. Ovo priznanje posvećujem mojim kolegama koji su poginuli u humanitarnim misijama diljem svijeta. I ovo priznanje dijelim s kolegama u mojoj organizaciji koji svakodnevno riskiraju živote pomažući drugima”, kazala je između ostalog, Mirjana Kavelj.

Mario Sedmak i Maja Miralem odjavljuju program i zahvaljuju se milijunskom auditorijumu koji je pratio ovogodišnji 20. Večernjakov pečat, spektakularan, u uvjetima u kojima živimo glamurozan, inspirativan, snažan, najbolji do sada.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing