ZA GUINNESSOVU KNJIGU REKORDA: Posljednjih godina u Zračnu luku Mostar ulupano 20-ak milijuna maraka

ZA GUINNESSOVU KNJIGU REKORDA: Posljednjih godina u Zračnu luku Mostar ulupano 20-ak milijuna maraka

Mostarska Zračna luka već dugi niz godina u javnosti je predmet ismijavanja što samo pokazuje u kakvom stanju se nalazi gradska vlast i uprava ove kompanije.

Piše: Dragan Bradvica

Međutim, gradonačelnik Grada Mostara Mario Kordić i ravnatelj Zračne Luke Mostar Ivan Ljubić u svemu tome ne vide apsolutno nikakav problem i brane sve svoje poteze.

Iako su ti potezi doveli do toga da Zračna luka Mostar u 2022. godini ima mizernih 10.911 putnika (Zračna luka Sarajevo imala 1.377.348 putnika, Banja Luka 343.009 putnika, Tuzla 466.596 putnika) to nikoga previše ne zanima. Prema vlasti i upravi čini se kako zračne luke ne postoje radi prometa i broja putnika, nego radi dnevne politike, trošenja proračunskog novca i uhljebljivanja.

A kako uvijek može gore i kako Zračna luka Mostar bez problema može rušiti svoje neslavne rekorde svjedoči mjesec siječnja kada su zabilježili pet putnika.

Dok se u svim normalnim svjetskim državama uspjeh mjeri jedino i isključivo po rezultatima, u Mostaru je situacija dijametralno suprotna.

Ogromna financijska sredstva
Nikome nije važno što se poprilično povećao broj zaposlenih. Nitko se od vladajućih i oporbe u Mostaru ne pita kako je moguće da je u godini koja je bila rekordna po broju putnika u Mostaru bilo mnogo manje zaposlenih nego trenutno kada imaju pet putnika.
Nikome izgleda nije važno što je samo od strane Vlade Federacije na Zračnu luku Mostar od 2015. do 2022. potrošila16,312.162,62 maraka, a za taj novac genijalna uprava je osigurala slijetanje pet putnika u siječnju. Uz to, u javnosti ne postoje detaljna izvješća gdje je i u što potrošen taj novac kako bi svi mogli usporediti podatke i vidjeti ima li ikakvih mutnih radnji.
Nadalje, županija i grad također ulažu u Zračnu luku Mostar pa će tako sredstva od oko osam milijuna maraka koja se od 2022. do 2025. slijevaju iz županijske razine biti također prioritetno uložena u Zračnu luku Mostar.
Naravno, ovo nisu sva sredstva koja idu u Zračnu luku Mostar jer oni određena sredstva privlače iz drugih izvora.
Nevjerojatna lakoća ignoriranja
Prema tome, novca za Zračnu luku itekako ima, zaposlenih i previše ali samo letova i putnika sve manje i manje. Dok bi se bilo gdje u svijetu sve to itekako preispitivalo i zbog toga već poodavno mijenjali najodgovorniji ljudi u Mostaru od toga nema ništa.
Bez obzira na godine i godine propasti, bez obzira što stanje ide iz lošeg u gore gradska vlast i uprava u tome ne vidi bilo kakav problem i traži podršku javnosti i medija za svoje ideje.
Otužno je gledati i izostanak bilo kakve ozbiljnije akcije oporbe ali i šire javnosti koja sve ovo više-manje nijemo promatra tek zbijajući šale oko Zračne luke Mostar. A to što je, ukoliko gledamo ulaganja posljednjih godina i broj putnika u siječnju, ova država sa raznih razina vlasti morala uložiti skoro pet milijuna maraka po jednom putniku uistinu bi i bilo smješno da nije žalosno.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing