Je li i Čović krenuo u obračun s nepodobnim medijima

Je li i Čović krenuo u obračun s nepodobnim medijima

Dok Milorad Dodik u Republici Srpskoj kroz institucije provodi plan ušutkavanja nepodobnih medija, ‘s druge strane’, kadrovi šefa HDZ-a BiH Dragana Čovića u posljednje vrijeme ‘u tišini’ provode pritisak na ‘nepodobne’ medije i novinare koji se drznu pisati o aferama koje potresaju područja u kojima godinama gospodari HDZ.

Nije to ništa novo, mediji i novinari koji su ‘stali na žulj’ Draganu Čoviću odavno su stavljeni na stranačku ‘crnu listu’, nad njima se provode brojni pritisci, pa i diskriminacija po različitim osnovama, a o kojoj se nedovoljno priča, piše Dnevni.ba

Nekada su kadrovi te stranke novinarima prijetili fizičkim nasiljem, ali nakon što to nije urodilo plodom krenuli su s tužbama za klevete s krajnjim ciljem izazivanja financijskog pritiska i poticanja autocenzure.

Tužbe za klevete Čovićevih istaknutih kadrova posebno su izražene u posljednjih nekoliko mjeseci, a dobijaju ih brojni mediji i novinari, tako da se teško oteti dojmu kako nije riječ o orkestriranoj akciji stožerne stranke protiv medija koji nisu pod njihovom kontrolom.

Može se slobodno postaviti pitanje ‘ima li Dragan Čović isti cilj kao Milorad Dodik’?

Jedina razlika je što Dodik medijsku ‘čistku’ radi kroz institucije, a Čović ‘u tišini’?

I kako se pritisak na nezavisne medije i novinare ‘slaže’ s europskim putem kojeg Čović promovira?

Osim tužbi za klevete pojedini kadrovi Čovićeve stranke, one iste koja promovira europske vrijednosti, vrše pritisak i telefonskim pozivima u kojima traže otkrivanje ‘imena stvarnog autora teksta i izvora informacija’.

O ovome ‘problemu’, koji nije od jučer, obaviješteni su i određeni ljudi iz međunardone zajednice koja bi morala konkretnije stati u zaštitu medijske zajednice.

U protivnom, na sceni će opstati isključivo mediji kojima stranački lideri diktiraju doslovno naslove tema i za to im masno plaćaju novcem poreznih obveznika iz raznoraznih proračuna i javnih poduzeća.

Nije li to diktatura?

Je li Dragan Čović lažni nositelj europskih vrijednosti? Na to pitanje ne možemo dati odgovor, ali sa stopostotnom sigurnošću možemo ustanoviti da je danas ‘u modi’ biti ‘dobar’ s Draganom Čovićem, jer to donosi benefite.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing