Proizveli napitak za mamurluk

Proizveli napitak za mamurluk

Tvrtka bezalkoholnih pića sa sjedištem u britanskom Cheltenhamu procijenjena je na 4,29 milijuna funti, i to zahvaljujući pradjedu vlasnika biznisa. Naime, proizvodnju prirodnog lijeka za mamurluk pod imenom ‘Overhang’ pokrenuli su prije četiri godine otac i sin William i Stephen Wilkinson – a priča o receptu seže još desetljećima u prošlost.

Napitak se inače temelji na stoljetnom talijanskom obiteljskom receptu i prirodna je mješavina sokova đumbira, naranče i limete bez dodataka konzervansa i s dodatkom mlijeka od čička, lista maline i nekoliko vitamina, te navodno uopće nema aditiva ni umjetnih sladila.

– Želimo da sok ostane što je moguće sličniji izvornom receptu – objasnio je stariji osnivač, William.

Recept za Overhang seže na prijelaz iz 19. stoljeća, kad je Williamov pradjed Antonio Vacarra emigrirao iz Genove u Italiji u Veliku Britaniju u Cheltenham.

Da se lakše izbori s još novim i bržim načinom života, a pritom ostane ‘svjež i u naponu snage’, Antonio je smislio tajnu mješavinu, danas poznatu kao Overhang. Recept se u obitelji čuvao sedam generacija, a Wilkinsonovi su često sok radili kod kuće – kad god su se osjećali premoreno ili bili mamurni.

No ideja da sok postane globalno poznat rođena je desetljećima kasnije na brodu u Bristolu, kada je Antonijev unuk William Wilkinson bio na turneji sa svojim bendom.Po izlasku iz hotela, William se požalio da se osjeća kao da ‘nije svoj’.Oko njega je dostupna bila hrpa zaslađenih sokova i jeftinih alkoholnih pića, ali njemu je trebalo nešto za prikupljanje snage ‘na brzinu’. Nazvao je oca da mu izdiktira obiteljski recept i odlučio da njihov sok treba biti dostupan svima, na policama supermarketa.

Overhang je sada skladišti u Sainsbury’s, Morrisonsu, Tescou, Asdi, WHSmithu, Bargain Boozeu i na Amazonu u Velikoj Britaniji.  Nakon što je potpisao suradnju sa Ministarstvom trgovine Arapskih Emirata, Williamova tvrtka sa godišnjim prometom od 200 tisuća funti dosegnula je vrijednost od nevjerojatnih 4,29 milijuna funti – jer će se narednih pet godina prodavati u 500 trgovina diljem Ujedinjenih Arapskih Emirata.

“Udruživanjem s UAE-ima dobili smo podršku digitalnog marketinga koja nam je pomogla da prilagodimo našu web stranicu, koja sad ima i prijevod i na Arapski jezik  – rekao je William za Mirror i dodao kako je nevjerojatno što će se dragocjeni obiteljski recept skoro otpremati tako daleko, da u njemu po prvi put uživaju i ljudi iz Emirata.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing