• Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju
  • Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju
  • Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju
  • Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju
  • Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju
  • Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju

Promocija: Kratki espresso Nine Raspudića u Međugorju

Dr. sc. Nino Raspudić predstavio je svoje dvije zbirke kolumni u prekrasnom ambijentu etno sela Herceg u Međugorju u utorak 17. veljače 2020. godine. Zbirke simbolično nazvane Kratki espresso ukoričeni su tekstovi uglavnom objavljivani u kolumni Večernjeg lista u razdoblju od 2017. do 2019. godine. Moderatorica večeri bila je gđa. Sanja Pehar, a uz šalicu kave predstavila je gostima autora, kako je neki nazivaju, najutjecajnije hrvatske kolumne.
Osim života u Zagrebu, pisanju tekstova, polemikama s autorima kao što su Ante Tomić i drugi, Raspudić se dotaknuo itekako aktualne teme o pitanju Hrvata u Bosni i Hercegovini. Raspudić je tako istaknuo da rijeđe piše tekstove na tu temu, jer sve, više manje stagnira po tom pitanju. BiH smatra nefunkcionalnom državom s podijeljenim društvom te dodaje ukoliko Međunarodna zajedica digne ruke od ove zemlje, ona će se uskoro i raspasti. Također je dodao da su Hrvati ovog trenutka jednostavno preslab politički faktor, a važna potpora Republike Hrvatske uglavnom izostaje. Međutim, Raspudić zaključuje da Hrvate danas ipak bolje razumiju nego devedesetih te da nije pesimist kada su u pitanju Hrvati u BiH. “Ako Hrvati neće biti ravnopravni u BiH, dabogda se sutra raspala. Ako sam ja mrzitelj BiH zato što ne želim da jedan narod drugom bira predstavnika, onda jesam mrzitelj”, odgovara Raspudić na jedno od pitanja iz publike. Na pitanje o Međugorju odgovara da je još od djetinjstva fasciniran događajima u Međugorju te da sve ono što je Međugorje danas, smatra jednim fenomenom i čudom koje se ne može objasniti znanošću ili nečim sličnim.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing