RAMA NAJ….Marko Bošnjak – Ramski slavuj

RAMA NAJ….Marko Bošnjak – Ramski slavuj

U ovoj kolumni nazvanoj Rama naj… pisati ćemo o osobama, događajima, pojavama i sl. koji su se podigli iznad mediokritetstva, kolotečine, promijenile oblik na bolje, utjecali/o na promjenu pa i običaja itd. Naj osobe biti će koji su vezani za Ramu: rođeni i žive i djeluju u Rami, koji su otišli iz Rame i postigli uspjeh, koji su došli u Ramu žive i djeluju, koji su samo rođeni u Rami pod nekim okolnostima itd.

Za prvo pisanje, složiti će te se, odabrali smo glazbu tu „zlatnu paučinu od srca do mozga“, taj „univerzalni jezik“, bez primjesa politike, vjera ili bilo čega osim nota.A nota pripada svakom. I onom tko se razumije u nju i tko se ne razumije. Pripada, u cijelom smislu tog pojma i Marku Bošnjak koji nas godinu dana uveseljava, daje nam raspoloženje za svakodnevnicu, diže nam ponos što smo njegovi sumještani i tjera nas na plakanje.

Marka ovdje ne treba predstavljati, samo mu davati podršku na njegovom, očito već sada jasnom, putu. Namjerno sam ovo uzeo pisati prije proglašenja pobjednika, jer on je već pobjednik bez obzira na formalno pravnu kvalifikaciju jest-nije u sklopu emisije „Pinkove zvezdice“.

Nije on pobjednik samo u interpretaciji melodija nego u ponašanju, skromnosti, pozitivnom energijom koja iz njega zrači. O njegovim sposobnostima ne treba ovdje pisati. Treba ga samo slušati. U ostalom, ima li u Rami kompetentna osoba da bi obrazložila sve njegove sposobnosti na glazbenom polju i sve ono što iz Marka izlazi: skromnost, jednostavnost, dobrota, susretljivost i sve to u skladnoj ljepoti ukomponirano. Njegova se fascinantnost ne očituje samo u kod nas  Rami, s velikom dozom navijačke strasti, nego i šire. On fascinira i žiri.

Što još o Marku pisati kada ovo sve ide u pleonazam. Dovoljno je sve jasno. Treba , možda samo malo, poruke. Marko gledaj ostati takav kakav jesi, jer čekaju te mnoga  iskušenja. Ili, bar pokušaj ostati takav što duže. Mi ćemo, uvjeren sam, još dugo dugo biti ponosni i uživati u tvom javnom djelovanju.

S.C.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing