Tinejdžer koji je ubio učenike i domara imao je detaljan plan, policija pronašla skice i listu imena

Tinejdžer koji je ubio učenike i domara imao je detaljan plan, policija pronašla skice i listu imena

Načelnik Policijske uprave Beograd Veselin Milić objavio je detalje tragedije koja je potresla glavni grad Srbije te je saopćio kako je Kosta Kecmanović, dječak koji je ubio osmero učenika u osnovnoj školi, krvavi pohod planirao mjesec dana.

U obraćanju medijima, Milić je rekao kako posao policajca obavlja više od 25 godina, ali da nikada nije vidio ovakav slučaj.

“Dobili smo dojavu da jedna osoba puca po školi. Odmah su upućene patrole policije. U 8:42 pozvalo je NN lice i predstavilo se kao Kosta Kecmanović. Rekao je da je pucao u više lica u školi. Dolaskom policije utvrđena je upotreba vatrenog oružja. Ovaj posao radim 25 godina. Bio sam na hiljade uviđaja. Ovo je u srpskom društvu nezapamćeno. Vjerojatno je pitanje za cijeli sistem šta trebamo unaprijediti. Kosta Kecmanović je uhapšen odmah nakon događaja. Pronađeno je oružje kojim je izvršeno djelo”, rekao je Milić.

Također, naglasio je kako je utvrđeno da je Kecmanović ovo djelo planirao mjesec dana

“Motiv još uvijek nije utvrđen niti nam je saopćio. Izabrao je ovu učionicu jer je bila blizu ulaza u školu, a čas historije je imalo njegovo odjeljenje. Oružje je uzeo iz stana svog oca. Ponio je i četiri molotovljeva koktela. Po dolasku je izvadio pištolj i pucao na radnika osiguranja i ubio još troje djece u blizini”, pojasnio je načelnik.

Nakon toga, zamijenio je okvir te je nastavio kretnju prema učionici gdje je ranio nastavnicu i ubio nekoliko svojih vršnjaka iz razreda.

Ono što je najviše šokiralo i Milića jeste to da je Kecmanović na papiru imao detaljan plan na kojem se nalazio i spisak onih koje treba ubiti.

“Ovo je spisak djece koje je planirao da likvidira. Radio je plan ulaska u školu, izlaza iz nje. Odredio je prioritetne mete. Skica izgleda kao iz videoigrice ili horor filma što ukazuje da je detaljno, po razredima škole, planirao kako da uđe u koju učionicu”, zaključio je Milić.

 

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar

Marketing