Na što se najviše žale potrošači u BiH?

Na što se najviše žale potrošači u BiH?

Institucija Ombudsmena za zaštitu potrošača u BiH je u prošloj godini vodila 250 postupaka po žalbama potrošača, iako ima mnogo više zahtjeva koji nisu po svojoj prirodi žalbe i koji su na drugi način riješeni, izjavila je u razgovoru za Fokus.ba Mediha Bakalović, pomoćnik ombudsmana za zaštitu potrošača. Žalbe građana…

Pročitajte više
Obavijest za potrošače iz Elektra-Rama

Obavijest za potrošače iz Elektra-Rama

Obavještavaju se potrošači električne energije da je došlo do promjene brojeva telefona u Poslovnici Rama i da u četvrtak neće imati električne energije…

Pročitajte više
Obvezno čitajte etikete i deklaracije proizvoda

Obvezno čitajte etikete i deklaracije proizvoda

Označavanje hrane u EU sadrži dvije komponente – obvezno i dragovoljno označavanje…

Pročitajte više