• U čijem interesu je smjenjivanje Ramljaka  u HNŽ-u
  • U čijem interesu je smjenjivanje Ramljaka  u HNŽ-u
  • U čijem interesu je smjenjivanje Ramljaka  u HNŽ-u
  • U čijem interesu je smjenjivanje Ramljaka  u HNŽ-u

U čijem interesu je smjenjivanje Ramljaka u HNŽ-u

Prije   dvije godine, 13.06.2014., Skupština Hercegovačko neretvanske županije smijenila je dva županijska ministra HDZ-a 1990, Iliju Cvitanovića i Marinka Petrića, te zamjenika predsjedavajućeg županijske Skupštine Luku Faletara.

Od tri smjenjena dužnosnika dvojica su iz Rame; Ilija Cvitanović i Luka Faletar. Zašto su smjenjeni? Zato što su iz druge političke opcije. To ne bi bilo zanimljivo da su na njihovo mjesto postavljeni drugi dužnosnici iz Rame. Međutim, na mjesto Ministra prometa i veza imenovan je Stjepan Krasić iz Čitluka. Na mjesto zamjenika predsjedavajućeg županijske Skupštine nije imenovan nitko iz Rame.

Na jednoj od prvih sjednica poslije te smjene,  Vlada HNŽ donosi odluku kojom se odobrava izgradnja spojne ceste na regionalnoj cesti R424 (Mostar – Čitluk) i R 425 (Žitomislići – Čitluk). Zasigurno važna prometnica i dobra odluka Vlade. Zapravo, izgradnja kvalitetnih prometnica u svim dijelovima zemlje jedan je od preduvjeta svakom obliku gospodarskog razvitka u BiH, silno potrebnog svakom kraju, svakoj društvenoj grupaciji.

Zar ti isti ljudi koji su na prvoj narednoj sjednici  odlučivali o pristupnim cestama oko Mostara, Čitluka, Žitomislića, nisu ama baš nikada bili u Rami, nisu nikada prošli regionalnom (čitaj županijskom) cestom R418 pa se  nadomak Ripaca preznojavali u pokušaju mimoilaženja sa nekim kamionom? Mogli su vidjeti da na tom dijelu te županijske ceste dominiraju odroni kamenja i rupe u asfaltu. A da su još prošli cestom R418b od Prozora prema Menjiku, Jurićima, Kutama, Šćipama, shvatili bi da je neasfaltirana dionica te „županijske“ ceste od nekih 1 kilometar doista zaslužila asfaltni sloj.

7 8

Tko će kome ko svoj svome. Poznato je da su navedene dionice regionalnih cesta za rekonstrukciju bile predviđene planom županijskog Ministarstva prometa još za 2014. godinu. Početkom godine tadašnji županijski Ministar prometa Ilija Cvitanović (HDZ 1990) glasno i jasno je iskazao planove i najavio rekonstrukcije ovih ramskih putova. Već je, u suradnji sa Načelnikom Ivančevićem, rekonstruirao dionicu Draganj – Izlaz , i bilo je logično nastaviti i Ripce i Dobroša – Menjik. Ali, upravo  to je izazvalo reakcije zavisti i zasmetalo – Ramljacima!? Zavist i strah za vlastite političke karijere rezultirale su time da su lobiranje za smjenu Ilije Cvitanovića i Luke Faletara prije dvije godine  predvodili  upravo ramski kadrovi u drugim strankama (HDZ BiH i HSP), prenijeli su tada mediji.

b9

Danas iz Rame možemo čestitati Vladi HNŽ na poslovima uređenja  putnih pravaca oko Mostara, Čituka, Čapljine. Neka nam ne zamjere ako ta čestitka bude ispunjena gorčinom zbog ponovnog zaborava Rame. A onima našima, kratkovidima za posljedice svog stalnog dodvoravanja Mostaru i drugim centrima moći, neka ovo otvori oči i razbistri um. Ako su udarili na svoga, mogli su na to mjesto postaviti ponovno osobu iz Rame, pa time omogućiti narodu kakva takva poboljšanja cestovne mreže. Ali, ne bijaše dovoljno ni pameti ni truda, a povrh svega hrabrosti. Dok su Tule i Pavličević, tada najvažnije osobe ramskog HDZ-a BiH,  smjenjivali Cvitanovića, čitlučani su poentirali postavljanjem Stjepana Krasića za novog Ministra prometa i veza. Neki se brzo snalaze, a drugima očito treba još puno hrabrosti i mudrosti da znaju tražiti svoje.

Podijelite svoje mišljenje sa nama i ostavite komentar